Τετάρτη 19 Μαρτίου 2008

Σκουπίδια: Γιατί τα κατεβάζουν αφού δεν τα μαζεύει κανείς;

Έχω πολλές απορίες. Μόνιμες και μη. Μια από τις απορίες μου αυτές είναι και το τι μυαλό κουβαλάει ο κάθε άνθρωπος. Σχετικά με τις αντιδράσεις των πολιτών απέναντι στα σκουπίδια τώρα με τις απεργίες, η απορία μου λύθηκε με μεγάλη απογοήτευση.
Η Αθήνα γέμισε με σκουπίδια. Κι εμείς δεν πρέπει να δυσκολεύουμε την κατάσταση. Εγώ προσωπικά τα σκουπίδια (αφού μπουν προσεχτικά σε σακούλες σκουπιδιών και οι σακούλες αυτές δεθούν σωστά και ερμητικά) τα έχω στο μπαλκόνι μου μέχρι να λήξει η απεργία. Λογικά την ίδια τακτική θα ακολουθούν και μερικοί άλλοι. Εκείνοι όμως που δεν την ακολουθούν, γιατί το κάνουν; Αφού ξέρουν ότι η Αθήνα πνίγεται στα σκουπίδια, γιατί συνεχίζουν να βάζουν και τα δικά τους στους δρόμους;
Η απορία μου για τον τρόπο που σκέφτονται μερικοί άνθρωποι, λύθηκε όταν διάβασα ένα σχετικό με τις απεργίες και τα σκουπίδια άρθρο. Μεταξύ άλλων, υπήρχε και η εξής φράση από ένα τυχαίο πρόσωπο:
"Γιατί να κάνουμε εμείς τους καλούς. Δεν μαζεύτηκαν μόνα τους όλα αυτά τα σκουπίδια που ξεχειλίζουν στους κάδους. Όλοι κατεβάζουν..."
Δηλαδή, εμείς που δεν κατεβάζουμε τα σκουπίδια, το κάνουμε με σκοπό "για να κάνουμε τους καλούς"; Δεν καταλάβατε καλά φαίνεται. Ο λόγος που δεν τα κατεβάζουμε, είναι για να ΕΧΟΥΜΕ ο καθένας την γειτονιά του ΚΑΘΑΡΗ (όσο αυτό είναι -ήταν πλέον- εφικτό). Όχι για να το παίζουμε καλοί!
Σχετικά με το "όλοι κατεβάζουν", τι σημαίνει αυτό; Αν πάνε όλοι να πνιγούν στη θάλασσα, θα πας κι εσύ; Άκου τώρα λογική... Πέραν αυτού, πού το ξέρεις πως όλοι κατεβάζουν; Είμαστε πολλοί που δεν τα κατεβάζουμε. Οπότε τόσα ξέρεις, τόσα λες.
Με τέτοια μυαλά που υπάρχουν, δεν απορώ που βρισκόμαστε σ' αυτή την κατάσταση...

Δεν υπάρχουν σχόλια: