Παρασκευή 4 Απριλίου 2008

Μου έκλεψαν το κινητό!


Μου έκλεψαν το κινητό και το αναζητώ. Χτες, 3 Απριλίου του 2008 και ημέρα Πέμπτη, ώρα 13:00 το μεσημέρι, μου έκλεψαν το sharp 550SH (το κινητό που απεικονίζεται παραπάνω, εγώ έχω τραβήξει την συγκεκριμένη φωτογραφία). Η κλοπή έγινε προφανώς στο μετρό που είμασταν σαν σαρδέλες. Όποιος το έκλεψε, δεν έχει κάτι να κερδίσει, γιατί έχω κλειδώσει το κινητό με δικό μου κωδικό ασφαλείας, κι ότι κάρτα sim μπει μέσα δεν θα ανοίξει το κινητό χωρίς τον κωδικό.
Με το που αντιλήφθηκα ότι λείπει το κινητό (πολύ σύντομα, γιατί 15 λεπτά πριν το είχα ακόμα πάνω μου), πήρα τηλέφωνο από το κινητό μιας φίλης, και το δικό μου ήταν κλειστό. Που σημαίνει ότι ο δράστης δεν έχασε καιρό και το έκλεισε (γι' αυτό λέω ότι κλάπηκε κι όχι ότι χάθηκε).
Πήγα σε ένα κατάστημα της vodafone και έκανα αντικατάσταση της sim, τουλάχιστον να διατηρήσω τον αριθμό μου με τα στοιχεία μου. Οπότε η άλλη sim καθίσταται αυτομάτως άχρηστη (είναι καρτοκινητό εξάλλου).
Ρώτησα επίσης στη vodafone αν μπορώ να δηλώσω το ΙΜΕΙ του κινητού, να βρεθεί ο δράστης σε περίπτωση που το πάει για ξεκλείδωμα (είναι vodafone συσκευή, αποκλειστικά). Μου είπαν ότι δεν γίνεται κάτι τέτοιο. Το άφησα να πάει στο καλό.
Το θέμα είναι, αν τυχόν βρεθεί η συσκευή, θα το εκτιμούσα πολύ να μου το πείτε αφήνοντας ένα σχόλιο εδώ.
Η συσκευή η δική μου, έχει τα εξής εξωτερικά χαρακτηριστικά:
1) Κυρίως στην κάτω δεξιά γωνία (όπως βλέπετε και στην παραπάνω εικόνα) έχει ξεβάψει περισσότερο από ότι στις υπόλοιπες (έχει χτυπηθεί σε συγκεκριμένο σημείο).
2) Από πίσω το καπάκι, εξωτερικά, έχει μια γραμμή η οποία φαίνεται μόνο με πολύ προσεκτική παρακολούθηση (είναι από τη πρώτη φορά που προσπάθησα να το ανοίξω χρησιμοποιώντας ένα σουγιά αλλά χωρίς να αφήσει ξεκάθαρο σημάδι).
3) Η οθόνη δεν είναι ιδιαίτερα γρατζουνισμένη, αλλά με μια προσεχτική παρατήρηση φαίνεται μια μικρή οριζόντια γραμμή (όχι εντελώς ευθεία) ελάχιστα πιο πάνω από το κέντρο της οθόνης (οφείλεται σε μια φορά που καταλάθος έβαλα κλειδιά και κινητό στην ίδια τσέπη).
4) Όμως πρέπει να διευκρινίσω πως όταν εκλάπει το κινητό, είχα στο πίσω καπάκι κολλημένα 2 αυτοκόλλητα (του Μπομπ Σφουγγαράκη και της Σάντυ) τα οποία λογικά θα έχει αφαιρέσει ο δράστης, δεν ξέρω όμως αν μείνει κάποιο σημάδι.
5) Το τετράγωνο πολυπλήκτρο, δεν έχει ξεφτίσει, αλλά φαίνεται αρκετά χρησιμοποιημένο, κυρίως στην κάτω του πλευρά.
6) Το πλαστικό που κρύβει την υποδοχή του φορτιστή, ανοίγει σχετικά εύκολα. Όμως το πλαστικό που κρύβει την υποδοχή των ακουστικών, ανοίγει πολύ δύσκολα (δεν έτυχε ποτέ να πάρω ακουστικά για το μοντέλο αυτό, και ζήτημα να έχω ανοίξει την συγκεκριμένη υποδοχή 2 φορές).
Το κινητό είναι αγορασμένο στις 15 Μάη του 2006, και ο λόγος που το ψάχνω είναι συναισθηματικός (είναι δώρο).
Όποιος ξέρει κάτι, ή όποιος το δει στα χέρια φίλου του από χτές το μεσημέρι και μετά, αφήστε κάποιο μήνυμα... Ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: